skip to Main Content
Werken bij Saver Over Saver

Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden? Vul het zoekwoord in en klik op VIND. Of misschien staat je antwoord wel bij de Veelgestelde vragen. Nog niet gevonden? Je kunt ook de vraag aan ons stellen via het contactformulier. Wij streven er naar om je binnen twee werkdagen antwoord te geven.

Het kantoor van Saver vind je aan de Stepvelden 8, 4704 RM in Roosendaal.

Waar heb je een vraag over?

Veelgestelde vragen

Wat hoort nu precies in welke bak of zak. Het scheiden van afval is niet altijd even duidelijk. Als je het niet weet, kun je het opzoeken op de website van Saver bij Wat hoort Waar. Daar vind je per afvalstroom een pagina met informatie. Op www.samenaandebak.nl kun je in de zoekbalk het product intypen. Je krijgt dan het antwoord.

Kijk eerst in jouw eigen afvalkalender op de website of de afvalwijzer app of de dag van ophalen wel klopt. Heb je de container wel op tijd en op de goede plaats buitengezet? Klopt de dag en de tijd dan kan het zijn dat er bij ons iets is misgegaan. Bel dan naar de Servicelijn 0165 597777. Je kunt ook mailen naar info@saver.nl. Vermeld dan je naam, adres en saverpasnummer. We komen je container alsnog legen.

Als jouw container gestolen is, doe je daarvan aangifte bij de politie. Met dit aangiftebewijs kun je bij Saver een andere container aanvragen. Je moet hiervoor wel betalen. Met je aangifte en het betalingsbewijs van Saver kun je deze kosten verhalen op je verzekering.

Als je container kapot is, kun je bellen naar de Klantenservice van Saver. Wij zorgen er dan voor dat jouw container wordt gemaakt of vervangen. Dit is in de meeste gevallen gratis.  Als de schade niet door gewone slijtage is ontstaan  maar door vandalisme, brengen wij de kosten wel in rekening.

Tips:

  • Kijk eerst goed rond in je straat of jouw container misschien ergens anders staat.
  • Heb je een straat of buurt app, vraag het dan in de app. Misschien heeft iemand anders per ongeluk jouw container meegenomen.
  • Zorg dat jouw container altijd goed herkenbaar is. Iedere container hoort een adressticker te hebben. Het kan zijn dat je sticker er niet meer opzit. Je kunt gratis telefonisch een nieuwe sticker aanvragen bij de Servicelijn van Saver.

De afvalkalender is te vinden op deze pagina, of in de Afvalwijzer app.

Heb je een probleem of een klacht, een opmerking op een tip? Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Vul daarom dit formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor jou aan de bak.

Contactformulier

Heb je een tip, een probleem, een klacht of een opmerking? Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Vul daarom onderstaand formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor jou aan de bak.

Met een * gemarkeerde gegevens zijn verplicht om in te vullen, zonder die gegevens kunnen wij uw melding niet behandelen.

Back To Top