skip to Main Content
Werken bij Saver Over Saver

Wij krijgen dagelijks veel verschillende vragen. Om jou te helpen hebben we deze meest gestelde vragen in een aantal categorieën bij elkaar gebracht. Op deze manier kun je zelf snel het antwoord vinden. Kun je het antwoord niet vinden? Bel of mail dan gerust.

106 Resultaten
Pagina 1 van 9

Waar kan ik de Saverpas voor gebruiken?


Inzage aantal ledigingen of stortingen Met uw Saverpasnummer (én uw postcode en huisnummer) kunt u hier inzage krijgen in het aantal ledigingen van uw restafvalcontainer aan huis of het aantal aanbiedingen bij een ondergrondse restafvalcontainer. Milieustraat/ Grondstoffencentrum Met de Saverpas krijgt…

25 november 2021


Hoe kan ik iets melden?


Heb jij een probleem of een klacht, een opmerking of een tip? Wij willen jou zo snel mogelijk helpen. Vul daarom onderstaand formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor jou aan de bak. Naam* Voornaam Achternaam E-mailadres*…

25 februari 2021


Waar vind ik mijn afvalkalender?


De afvalkalender is te vinden via Meteen naar Afvalkalender op de startpagina van de Saver website, de Afvalwijzer website of de Afvalwijzer app.


Hoe motiveer ik mijn personeel om het afval goed te scheiden?


Op de eerste plaats moet iedereen thuis ook het afval scheiden, dus waarom op kantoor niet?  je kan als werkgever de medewerkers ook op die verantwoordelijkheid aanspreken. Daarnaast kun je bij ons een rapportage van de ingeleverde grondstoffen opvragen. Zo…

9 februari 2021


Hoe komt Saver ‘mijn grondstoffen’ dan ophalen?


Saver komt de grondstoffen ophalen in een frequentie die het beste bij jouw bedrijf past. Tezamen met het afvalvrije kantoor (bakken en zakken, die je zelf kan aanschaffen of die wij voor jouw bedrijf kunnen bestellen), krijg je een grondstoffencontainer…


Wat levert een afvalvrij kantoor mij op?


Een afvalvrij kantoor levert op den duur geld op. Wie een afvalvrij kantoor heeft, betaalt geen afvalbelasting meer. Dit zijn kosten die voorlopig nog jaarlijks stijgen. Wij maken graag een afspraak om vrijblijvend alles toe te lichten.


Waarom moet ik alles apart houden?


Afval is een nieuwe grondstof. Houd je alle stromen apart, dan kunnen deze (papier, blik en glas) 100 % gerecycled worden. Van blik wordt bijvoorbeeld nieuw deurbeslag gemaakt. Maar ook jou ingeleverde plastic wordt verwerkt in bijvoorbeeld fleece truien of…


Welke afvalsoorten kan ik scheiden op kantoor?


Net als thuis houd je papier (blauwe afvalstroom), GFT+E (groene afvalstroom), plastic, drinkpakken en blik (oranje afvalstroom) apart. De bijbehorende bakken met zakken kunnen wij regelen. Desgewenst kun je ook nog glas apart houden. Als je consequent scheidt,  zal je…


Hoe bestrijdt Saver ongedierte bij mijn bedrijf?


Voor de bestrijding van ongedierte werkt Saver volgens de Intergrated Pest Management (IPM) richtlijnen. De nieuwe wetgeving is in het leven geroepen om resistentie van – en persistentie door bestrijdingsmiddelen te verminderen. De nieuwe wetgeving houdt in dat er niet met giftige…


Hoe houdt Saver mijn terrein schoon?


Vegen Om uw terrein zo schoon mogelijk te krijgen en houden, kunnen we uw bedrijfsterrein vegen. Daarvoor maken we gebruik van verschillende soorten en formaten veegmachines. Of u nu een groot terrein, bedrijfshal of parkeerplaats heeft. Saver kijkt samen met…


Kan ik afval ook zelf wegbrengen?


Dat kan zeker. Dit doet je op de milieustraat voor bedrijven bij Saver aan de Stepvelden 8 in Roosendaal.  Kijk hier voor meer informatie.


Wat haalt Saver allemaal op?


Het scheiden van uw afval naar restafval en recyclebare reststoffen kan zo maar een besparing opleveren tot zo’n 40% van de kosten voor uw afvalverwijdering. Daarnaast helpt u het milieu met het gescheiden aanleveren van uw afval. Het afval dat…


Page 1 of 9
Back To Top