skip to Main Content
Werken bij Saver Over Saver

Interne Vacature Klantsupport

Fulltime

MBO

Roosendaal

Wat ga je doen?

Als medewerker Klantsupport werk je binnen de afdeling Verkoop Binnendienst. Je bent samen met je 5 collega’s het aanspreekpunt voor al onze commerciële (potentiële) klanten. Je adviseert klanten optimaal en je bent uitstekend in staat om de wens van de klant in een offerte te vertalen.

Jouw doel? Een mooie, langdurige relatie opbouwen met jouw klanten!

Je bent dagelijks telefonisch en via e-mail bereikbaar voor klanten, prospects, leveranciers en collega’s vanaf 8:00 uur. Je houdt ervan om contact te hebben met jouw klanten, om zo de beste service te bieden.

Je signaleert kansen tijdens je dagelijkse werkzaamheden en vertaalt deze naar concrete opdrachten. Je vindt het leuk en uitdagend om telefonisch klanten en/of prospects te benaderen met gerichte Salesacties.

Je borgt de klantgegevens, salesactiviteiten en klantafspraken nauwkeurig in het CRM-programma en je treft de juiste voorbereidingen voor een vlekkeloze dienstverlening.

Je staat open voor klachten en weet deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Je ondersteunt je buitendienst collega’(s) waar nodig en je schroomt niet om actief mee te denken in oplossingen.

3 redenen om te solliciteren op deze baan

Salaris volgens CAO

In de cao van Grondstoffen Energie & Omgeving Proces zijn afspraken over salaris, toeslagen, werktijden, overwerk, vakantie en pensioen vastgelegd.
Meer lezen over de CAO? Lees hier verder.

Goede arbeidsvoorwaarden

Je bouwt maandelijks een persoonlijk arbeidsvoorwaarden budget op met 13,44% van het maandsalaris. Dit bestaat uit de vakantie-uitkering (8%), eindejaarsuitkering (3,5%) en de levensloopbijdrage (1,94%).

Opleidingen

Bij Saver zijn er mogelijkheden om interne en externe opleidingen te volgen. Dit zorgt ervoor dat jij je verdiept in jouw vakgebied en jij persoonlijk kan blijven groeien en ontwikkelen.

Wat vragen wij?

  • MBO werk- en denkniveau
  • Opleiding in een commerciële richting is een pré
  • Affiniteit met het gebruik van diverse software-systemen
  • Hands-on mentaliteit
  • Nieuwsgierig, leergierig en nauwkeurig
  • Communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling)
  • Teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken
  • Gevoel voor cijfers

Wat bieden wij?

  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging bij goed functioneren
  • Een salaris afhankelijk van ervaring conform CAO
  • Persoonlijk Arbeidsvoorwaarden Budget
  • Flexibele werkuren
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding
  • Zorgverzekering

Ga met ons aan de bak!

Samen aan de Bak voor een schone leefomgeving.

Of jij op de inzamelvrachtwagen zit of als medewerker Klantsupport aan de slag bent: samen werken we aan onze missie. Deze missie is samen zorgen voor een schone leefomgeving, hergebruik stimuleren en het afval zorgvuldig en verantwoord inzamelen en laten verwerken, zodat we grondstoffen zo veel mogelijk kunnen terugwinnen.

Ga jij met ons de uitdaging aan?

Het sollicitatieproces

Dit kan je verwachten als je solliciteert

  • Jij solliciteert via het sollicitatieformulier.
  • Wij nemen telefonisch of via e-mail contact met je op.
  • Er vindt een eerste gesprek plaats bij ons op het kantoor.
  • Klikt het wederzijds? Dan plannen we een tweede gesprek in.
  • Als er een match is, dan wordt jouw eerste werkdag voorbereid!

Heb je nog vragen?

Onze HR-afdeling beantwoordt ze graag voor je! Neem vrijblijvend contact op via onderstaande knop.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures stellen wij niet op prijs.

Back To Top