skip to Main Content
Werken bij Saver Over Saver

Wij krijgen dagelijks veel verschillende vragen. Om u te helpen hebben we deze meest gestelde vragen in een aantal categorieën bij elkaar gebracht. Op deze manier kunt u zelf snel het antwoord op uw vraag vinden. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Belt of mailt u ons gerust.

106 Resultaten
Pagina 1 van 9

Waar kan ik de Saverpas voor gebruiken?


Inzage aantal ledigingen of stortingen Met uw Saverpasnummer (én uw postcode en huisnummer) kunt u hier inzage krijgen in het aantal ledigingen van uw restafvalcontainer aan huis of het aantal aanbiedingen bij een ondergrondse restafvalcontainer. Milieustraat/ Grondstoffencentrum Met de Saverpas krijgt…

25 november 2021


Hoe kan ik iets melden?


Heeft u een probleem of een klacht, een opmerking of een tip? Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Vult u daarom onderstaand formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor u aan de bak. Naam* Voornaam Achternaam…

25 februari 2021


Waar vind ik mijn afvalkalender?


De afvalkalender is te vinden via Meteen naar Afvalkalender op de startpagina van de Saver website, de Afvalwijzer website of de Afvalwijzer app.


Hoe motiveer ik mijn personeel om het afval goed te scheiden?


Op de eerste plaats moet iedereen thuis ook het afval scheiden, dus waarom op kantoor niet? U kunt als werkgever uw medewerkers ook op die verantwoordelijkheid aanspreken. Daarnaast kunt u bij ons een rapportage van uw ingeleverde grondstoffen opvragen, zodat…

9 februari 2021


Hoe komt Saver ‘mijn grondstoffen’ dan ophalen?


Saver komt uw grondstoffen ophalen in een frequentie die het beste bij uw bedrijf past. Tezamen met het afvalvrije kantoor (bakken en zakken, die u zelf kunt aanschaffen of die wij voor u kunnen bestellen), krijgt u een grondstoffencontainer waar…


Wat levert een afvalvrij kantoor mij op?


Een afvalvrij kantoor levert u geld op. Wie een afvalvrij kantoor heeft, betaalt geen afvalbelasting meer. Dit zijn kosten die voorlopig nog jaarlijks stijgen. Wij maken graag een afspraak om vrijblijvend alles toe te lichten.


Waarom moet ik alles apart houden?


Afval is een nieuwe grondstof. Houdt u alle stromen apart, dan kunnen deze (papier, blik en glas) 100 % gerecycled worden. Van blik wordt bijvoorbeeld nieuw deurbeslag gemaakt. Maar ook uw plastic wordt verwerkt in bijvoorbeeld fleece truien of tablethoesjes…


Welke afvalsoorten moet ik scheiden op kantoor?


Net als thuishoudt u papier (blauwe afvalstroom), GFT+E (groene afvalstroom), plastic, drankkartons (oranje afvalstroom) en blik (paarse afvalstroom) apart. De bijbehorende bakken met zakken kunnen wij voor u regelen. Desgewenst kunt u ook nog glas apart houden. U zal zien…


Hoe bestrijdt Saver ongedierte bij mijn bedrijf?


Voor de bestrijding van ongedierte werkt Saver volgens de Intergrated Pest Management (IPM) richtlijnen. De nieuwe wetgeving is in het leven geroepen om resistentie van – en persistentie door bestrijdingsmiddelen te verminderen. De nieuwe wetgeving houdt in dat er niet met giftige…


Hoe houdt Saver mijn terrein schoon?


Vegen Om uw terrein zo schoon mogelijk te krijgen en houden, kunnen we uw bedrijfsterrein vegen. Daarvoor maken we gebruik van verschillende soorten en formaten veegmachines. Of u nu een groot terrein, bedrijfshal of parkeerplaats heeft. Saver kijkt samen met…


Kan ik afval ook zelf wegbrengen?


Dat kan zeker. Dit doet u op de milieustraat voor bedrijven bij Saver. Kijkt u hier voor meer informatie.


Wat haalt Saver allemaal op?


Het scheiden van uw afval naar restafval en recyclebare reststoffen kan zo maar een besparing opleveren tot zo’n 40% van de kosten voor uw afvalverwijdering. Daarnaast helpt u het milieu met het gescheiden aanleveren van uw afval. Het afval dat…


Page 1 of 9
Back To Top