skip to Main Content
Werken bij Saver Over Saver

Heeft u het antwoord op uw vraag nog niet gevonden? Vul het zoekwoord in en klik op VIND. Of misschien staat uw antwoord wel bij de veelgestelde vragen. Nog niet gevonden? U kunt ook de vraag aan ons stellen via het contactformulier. Wij streven er naar om u binnen twee werkdagen antwoord te geven.

Zoeken

Veelgestelde vragen

Wat hoort nu precies in welke bak of zak. Het scheiden van afval is niet altijd even duidelijk. Als u het niet weet, kunt u het opzoeken op de website van Saver bij Wat hoort Waar. Daar vindt u per afvalstroom een pagina met informatie. Op www.samenaandebak.nl kunt u in de zoekbalk het product intypen. U krijgt dan het antwoord.

Kijkt u eerst in uw eigen afvalkalender op de website of de afvalwijzer app of de dag van ophalen wel klopt. Heeft u de container wel op tijd en op de goede plaats buitengezet? Klopt de dag en de tijd dan kan het zijn dat er bij ons iets is misgegaan. Belt u dan naar de Servicelijn 0165 597777. U kunt ook mailen naar info@saver.nl. Vermeldt u dan uw naam, adres en saverpasnummer. We komen uw container alsnog legen.

Als uw container gestolen is, doet u daarvan aangifte bij de politie. Met dit aangiftebewijs kunt bij Saver een andere container aanvragen. U moet hiervoor wel betalen. Met uw aangifte en het betalingsbewijs van Saver kunt u deze kosten verhalen op uw verzekering.

Als uw container kapot is, kunt u bellen naar de Klantenservice van Saver. Wij zorgen er dan voor dat uw container wordt gemaakt of vervangen. Dit is in de meeste gevallen gratis.  Als de schade niet door gewone slijtage is ontstaan  maar door vandalisme, brengen wij de kosten wel in rekening.

Tips:

  • Kijk eerst goed rond in uw straat of uw container misschien ergens anders staat.
  • Heeft u een straat of buurt app, vraag het dan in de app. Misschien heeft iemand anders per ongeluk uw container meegenomen.
  • Zorg dat uw container altijd goed herkenbaar is. Iedere container hoort een adressticker te hebben. Het kan zijn dat uw sticker er niet meer opzit. U kunt gratis telefonisch een nieuwe sticker aanvragen bij de Servicelijn van Saver.

De afvalkalender is te vinden op deze pagina, of in de Afvalwijzer app.

Heeft u een probleem of een klacht, een opmerking op een tip? Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Vult u daarom dit formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor u aan de bak.

Contactformulier

Heeft u een tip, een probleem, een klacht of een opmerking? Wij willen u zo snel mogelijk helpen. Vult u daarom onderstaand formulier zo compleet mogelijk in. Wij gaan dan meteen voor u aan de bak.

Met een * gemarkeerde gegevens zijn verplicht om in te vullen, zonder die gegevens kunnen wij uw melding niet behandelen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Back To Top